Formy płatności

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • PRZELEW NATYCHMIASTOWY – wygodny, bezpieczny i szybki sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. Po wyborze swojego banku, zostajesz na niego przekierowany i dokonujesz opłaty. Przelew natychmiastowy jest częścią Płatności Shoper. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
    Uwaga! Przelewy natychmiastowe mogą zostać wykonane wyłącznie w PLN.
  • BLIK – polski system płatności mobilnych, który umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności internetowych. Opcja BLIK jest częścią Płatności Shoper. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  • PRZELEW – tradycyjny przelew. Wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który otrzymasz w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, rozpoczyna się realizacja zamówienia.

 

Dane do przelewu:

Dane osobowe: Ewa Gajewska

Numer konta: 53 1020 1811 0000 0602 0349 9472

 

W przypadku przelewów międzynarodowych:

IBAN: PL 53 1020 1811 0000 0602 0349 9472

Bank: PKO Bank Polski, ul. Puławska 15, 00-975 Warszawa 

 

DOSTĘPNE WKRÓTCE

  • KARTY PŁATNICZE – możliwość płatności poprzez wykorzystanie karty kredytowej. Opcja karty płatnicze jest częścią Płatności Shoper. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.



Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl